Re: Dydki IBM i servis pogwarancyjny u producenta

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 22:21:45 MET


On Thu, 10 Jan 2002 18:18:06 +0100, "Paweł U" <kcuf_at_friko.onet.pl>
wrote:

> mam dysk IBM djna 371350
> i przestal dzialac
> gwarancja ze sklepu podobno sie skonczyla
> i w zwiazku z tym mam pytania
> czy da sie reklamowac ten dysk bezposrednio u producent (przez jakiegos
> dystrybutora)
> (podobno jest na te dyski 3 lata gwarancji)
> data produkcji sep-99
> gdzie sie z tym udac

Koledze padł IBM DPTA (?) 20GB po roku od daty produkcji. Nie miał
niestety od niego żadnych papierów (tylko dysk w torebce
antystatycznej). Zadzwonił więc do IBMa w Warszawie i pyta jak to jest
z tą 3 letnią gwarancją. Usłyszał, że do dysku muszą być papiery IBMa
- nieważne że dysk jest IBMa i minął dopiero rok. Papier musi być
(więc trza się zwrócić tam, skąd go ma - a oni na to, gdzie papiery
itd).

-- 
Pozdrawiam
  Bartek
<kiziuk_at_alpha.net.pl>
<kiziuk_at_it.pw.edu.pl>


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:59:15 MET DST