Re: pytanie o dysk EIDE możliwie bezawaryjny i szybki

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 16:13:10 MET

> W sumie SCSI tutaj byś kupował nie dla samego SCSI (choć niewątpliwie
> interfejs ten też by coś z siebie dał), ale dla obrotów dysków.
> Nie wiem, czy ktokolwiek robi dyski 10k rpm i 15k rpm dla szyny IDE...

> Tego może przeznaczyć na swap i archiwum? Bo raczej jest niezbyt szybki?

Dlatego tylko startuje z niego soft...

> A tego na systemowy...

Zrobie chyba tak:

4GB - system + soft
27GB Fuji - na gotowe skany,
cos nowszego <> 40GB na skany do obrobki.

Praca wyglada tak, ze skan przed obrobka ma 40bitow
i jest 2x wiekszy niz docelowy - ma np. 700MB,
a docelowo 350MB.

Program otwiera skan z szybszego (nowego) dysku
i zapisuje gotowy na 27GB Fujitsu.

Ale to dopiero jak sie przesiade na W2000.

--
studio QbA    Jakub Jewuła
skanowanie filmów do 6x9cm - www.skanowanie.com.pl