Re: pytanie o dysk EIDE możliwie bezawaryjny i szybki

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 21:29:29 MET

On Mon, 07 Jan 2002 12:45:23 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>Ja osobiście polecałbym Maxtora -- też padają, ale rzadziej niż inne
>dyski, w szczególności Seagate na przykład (bo nie ma dysków, które w
>ogóle nie "padają").

ALe masz na mysli Seagate rozne od BIV ? ;-)
Imho to pierwszy od dluzszego czasu udany ich dysk.
Mimo iz nabawilem sie alergii na BIII (w pracy) to zaryzykowalem i
kupilem BIV i jestem zadowolony.
Ciekaw jestem czy rzeczywiscie statystycznie BIV odstaje lub nie
awaryjnoscia od Maxtorow czy Fujitsu (?)

Pozdrawiam
GLide