Re: Jaka nagrywarka?

Autor: vladek_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 10 Jan 2002 - 16:20:02 MET

> Witam,
> Mam zakupić do firmy nagrywarkę wewnętrzną E-IDE, limit cenowy 550 zł.
> Do wyboru mam modele:
> - LG 16/10/40 za ~405 zł,
> - RICOH 20/10/40 za ~545 zł,
> - SONY 24/10/40 za ~ 515 zł.
> Obciążenie sprzętu umiarkowane - archiwizowanie danych od czasu do czasu.
> Który model polecacie i dlaczego (własne doświadczenia).

Z własnego doświadczenia (LG 8160B 16x10x40) mogę polecić LG :)
- pali tak jak jest to napisane czyli CD-R x16 CD-RW x10,
- ładnie czyta nawet bardzo porysowane płytki (nie czytały tej płytki TEAC,
HPWriter, Yamaha SCSI a ta LG przeczytała :),
- jeszcze nie natrafiłem na program do palenia który jej nie obsłużył jak należy
- jeśli to ten model co ja mam to mozna bezpiecznie robić overburning

mnie wyszła tanio - 380:) nie palę na kilogramy (jest głośna) więc jak
najbardziej jestem zadawolony, nic nie moge powiedzieć na temat żywotności :(
mam ją za krótko.
vladek