Re: Win2k i hardware

Autor: Boris (boris_at_family4.net)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 15:03:22 MET

> Wygląda to tak, że przy odpalaniu, najpierw jest progressbar w textowym, a
> potem w graficznym. Taki niebieski. Ten niebieski progress dochodzi do
> jakichś 70% i koniec, zwis. W trybie awaryjnym odpala się, ale normalnie
nie
> kce.

Miałem ten sam problem.
Mimo, że masz zainstalowane 4in1 to doinstaluj
jeszcze VIA IDE Bus Master Filter Driver lub
VIA IDE Bus Master Miniport driver ze
strony http://www.viaarena.com/?PageID=66
Ja zainstalowałem ten pierwszy i pomogło mimo,
że wypisują tam, że dla Win2K nie jest
konieczny.

Ps. Przydało by się równierz sciągnąć nowe 4in1
i najpierw zainstalowac 4in1 a potem którys z powyższych.

Pozdrwiam
Boris