Win2k i hardware

Autor: Aleksander Sztwiertnia (olo_at_proman.com.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 13:44:41 MET

Witam
Mam następujący problem:

Sprzęt:
ECS K7VZA + Duron950
2x128MB 133Mhz
Riva TNT2 M64 32MB

na pierwszej wstążce:
HDD seagate ST320413A 20GB
NEC IOMEGA ZIP

na drugiej wstążce:
CDRW NEC NR-7700A
DVD LG DRD8080B

sieciówka Planet ENW-9503 (PCI)
SoundBlaster 128
mysza na USB
klawiatura na PS/2

Do tego Windows2000 + SP2, Via4in1 4.32

Objawy są takie, że przy minimalnej zmianie w sprzęcie, system nie rusza.
Wygląda to tak, że przy odpalaniu, najpierw jest progressbar w textowym, a
potem w graficznym. Taki niebieski. Ten niebieski progress dochodzi do
jakichś 70% i koniec, zwis. W trybie awaryjnym odpala się, ale normalnie nie
kce. Takie coś przytrafiło mi się już kilka razy przy np. podłączaniu dysku
od kumpla, a ostatnio spaprał się jak podłączyłem inny monitor. Pomaga albo
reinstall systemu, albo wywalenie w trybie awaryjnym wszystkich urządzeń i
instalowanie ich od nowa (nie sprawdzałem które z urządzeń się sypie,
wywaliłem wszystkie).
Czy ktoś się spotkał z czymś takim ? Bo mnie tu już krew zalewa.

Pozdrawiam
Aleksander Sztwiertnia