Czy skanery Mictroteka się w ogóle nie wyłączają?

Autor: Relifex (relifex_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 14:45:48 MET

Witam, miałem kiedyś skaner Plusteka i ten po 5 minutach (można było
ustawić) pięknie się wyłączał (lampa gasła). Jednak teraz musiałem pozyczyc
na kilka dni skaner microteka i ten za cholere nie wyłącza lampy, a że
komputer chodzi u mnie zawsze non-stop pytanie czy to nie wypływa znacząco
na zużycie lampy katodowej? Jeśli tak, czy jest jakiś sposób żeby zmusić go
do wygaszenia lampy po jakimś czasie lub gdy po prostu nie pracuje?
Skaner to Microtek model 3800.
Pozdrawiam