Re: Czy skanery Mictroteka się w ogóle nie wyłąc

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 00:49:25 MET

>Jeśli tak, czy jest jakiś sposób żeby zmusić go
> do wygaszenia lampy po jakimś czasie lub gdy po prostu nie pracuje?
> Skaner to Microtek model 3800.

A nie masz jakiegoś cwanego programiku do gaszenia lampy - dali coś takiego
do mojego Umaxa, można tez ustawiać jakieś czasy itp. Powinno to instalować
się samo razem ze sterownikami ale może zostało gdzieś na CD ???

Je jednak tego nie stosuję bo ... od czego jest wyłącznik skanera ???
Włączam jak potrzebuje i po zakończonej pracy wyłączam - to dość proste
:))) - USB więc bez problemu winda znajduje go "w biegu".

--
Tomek
thnet_at_poczta.onet.pl