BH6 v1.2 kontra Geforce256 DDR

Autor: OlO (plinski_at_spam-protection.polbox.com)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 14:01:30 MET

Witam szanownych grupowiczów !

Na http://republika.pl/pecetfaq/plyta.htm czytałem, że założenie
Geforce256 DDR na Abit BH6 v1.2 po jakimś czasie może spowodować
"wybuch" kondensatorów i spalenie płyty. Czy komuś zdarzyło się coś
takiego ?
Na innych wersjach tej płyty ponoć nie ma tego problemu..
Poza tym jest tam też opinia, że założenie procesora PIII/CelI może mieć
taki sam skutek. Od 6 miesięcy (na BH6 1.2) działa u mnie procek
Cel800_at_1066 i nic się nie dzieje.
Czy to oznacza że moja płyta jest "lepszym" egzemplarzem,
odpornym na "problem G256" ?

OlO