Re: BH6 v1.2 kontra Geforce256 DDR

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 15:55:11 MET

"OlO" <plinski_at_spam-protection.polbox.com>, wrote in

> Na http://republika.pl/pecetfaq/plyta.htm czytałem, że założenie
> Geforce256 DDR na Abit BH6 v1.2 po jakimś czasie może spowodować
> "wybuch" kondensatorów i spalenie płyty. Czy komuś zdarzyło się coś
> takiego ?
> Na innych wersjach tej płyty ponoć nie ma tego problemu..
> Poza tym jest tam też opinia, że założenie procesora PIII/CelI może mieć
> taki sam skutek. Od 6 miesięcy (na BH6 1.2) działa u mnie procek
> Cel800_at_1066 i nic się nie dzieje.
> Czy to oznacza że moja płyta jest "lepszym" egzemplarzem,
> odpornym na "problem G256" ?

To pisal akurat Rush, a poniewaz ma on wieksze w tym doswiatczenie odemnie
zdalem sie w pelni na jego wiedze. Jak masz jakies watpliwosci wyslij
maila do niego.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!