Re: BH6 v1.2 kontra Geforce256 DDR

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 18:59:53 MET

In post <a1k3bc$25v4$1_at_news2.ipartners.pl>
 "OlO" <plinski_at_spam-protection.polbox.com> nagryzmolił:

>Na http://republika.pl/pecetfaq/plyta.htm czytałem, że założenie
>Geforce256 DDR na Abit BH6 v1.2 po jakimś czasie może spowodować
>"wybuch" kondensatorów i spalenie płyty. Czy komuś zdarzyło się coś
>takiego ?
>Na innych wersjach tej płyty ponoć nie ma tego problemu..

IMHO nie jest to prawda. Akurat BH6 maja bardzo dobra wydajnosc
pradowa , sam mialem dosc dlugo i nie sadze zeby byly jakies problemy

>Poza tym jest tam też opinia, że założenie procesora PIII/CelI może mieć
>taki sam skutek. Od 6 miesięcy (na BH6 1.2) działa u mnie procek
>Cel800_at_1066 i nic się nie dzieje.

Kompletna bzdura. PIII @ 1.35 @ 2.00V - ale nalezy juz chlodzic
kondensatory - problemow 0. Inaczej moga sie zdarzac zwisy. Ja
doszedlem do 90C na kondensatorach i dalem chlodzenie ...

>Czy to oznacza że moja płyta jest "lepszym" egzemplarzem,
>odpornym na "problem G256" ?

Nie sadze. To jedne z najstabilniejszych plyt na BX ...

--
***Dawid "Larus" Paszkowski***
"Run, live to fly, fly to live, Aces high"