Re: Cicha obudowa

Autor: Mieto (mieto_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 12:18:00 MET

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Mieto" <mieto_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> wiatraków
> 5 !?!?!?!?! do cholere !
>
> przesadziłeś !!!! (wyciszanie oudowy nie wiele daje - obłozysz czymś
> blachy - nie będą chłodziły powietrza będie gorąco - wiecej wiatraków)
> jak chcesz cichą obudowę to zadbaj aby powietrze prawidłowo krążyło i
gogące
> miało gdzie uciekać u góry
> wiatraków masz chyba za doozo i pewnie tylko psują obieg powietrza
> a jka ci za głóśno to obniz napięcie na wiatrakach do 7-9V

Dlaczego twierdzisz że 5 wiatraków to dużo:
2 wiatraki (jeden dmuchający wewnątrz obudowy+drugi który to ciepłe
powietrze wyciąga)
1 wiatrak na procesorze
1 wiatrak na grafice
1 na twardym dysku (ponieważ to BARRACUDA IV)
no i 6 to wentylator obudowy
7 to wiatrak na chipsecie (ASUS A7M266)
I co Twoim zdaniem chociażby jeden jest zbędny???
Pozdrawiam
MIETO