Re: Cicha obudowa

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 09:51:42 MET

Użytkownik "Mieto" <mieto_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Kto mi doradzi jaką obudowę aby nie byłoby słychać tych cholernych
wiatraków
> (mam ich w mojej obudowie aż 5), proszę o jakiś model.
5 !?!?!?!?! do cholere !

przesadziłeś !!!! (wyciszanie oudowy nie wiele daje - obłozysz czymś
blachy - nie będą chłodziły powietrza będie gorąco - wiecej wiatraków)
jak chcesz cichą obudowę to zadbaj aby powietrze prawidłowo krążyło i gogące
miało gdzie uciekać u góry
wiatraków masz chyba za doozo i pewnie tylko psują obieg powietrza
a jka ci za głóśno to obniz napięcie na wiatrakach do 7-9V