Re: Kyro2 - Fakty i mity :-)

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Thu 10 Jan 2002 - 08:17:43 MET


> >Po drugie w najnowszysch grach Kyro2 też radzi sobie znakomicie ...
>
> Nieprawda. To nie kyro radzi sobie dobrze, ale nowe szybkie procesory.

Tak ???

To czemu Geforce2MX 200 lub nawet Geforce2MX400 działa sporo wolniej w
1024x768x32bit w np. Wolfie2 lub Qukae3 od Kyro2 ??? :-)

I nawet najmocniejszy procek nie pomaga ... :-)

>
> >Wolf2 , SeriousSam2 (to pzreciez najnowsze gry !) Wydajnośc sporo wyższa od
> >Geforce2MX 400 i bardzo zbliżona do Geforce2 ...
>
> Nie wszystkie nowe gry korzystaja z tego samego engine (np. Red Faction
> szybko chodzi tez na. vancie), wiec nie wszystkie nowe produkcje na tej
karcie
> beda chodzily rownie szybko/wolno. Stad roznice.

Kurcze jakiś prorok ?
Wiesz już że nowe gry będa chodziły źle na Kyro2 ???
Hmm ...
Wątpie aby RedFaction chodził tak samo dobrze na Vancie jak Na Kyro2 no chyba
ze w 640x480x16 bit przy min. detalach a ja gram w 1024x768x32bit przy
max.detalach ...
A tak dal Twoje Ciekawości Red faction działa na Kyro2 przy 1024x768x32bit ,
max. detale bardzo dobzre ...

> Czytaj posty !
> Max Payne wykorzystuje T_at_L, dlatego tylko na mocnym procku gra Ci chodzi
plynnie,
> bo karta grafiki nie ma zaimplementowanych pewnych funkcji i czesc zadania
zwala
> sie na procesor.
> Zapewniam Cie, ze wybor w tej grze sprzetowego T_at_L  daje  znacznie lepszego
kopa
> niz przy jego braku w kyro2 (przy takim samym procesorze of course).
>
> >Na Geforce1DDR podkręconym to miałem żabkę a na Kyro2 chodzi
> >wspaniale.
>
> Miales zabke na proc. 1.1GHz i GF1 DDR ??
> To nieporozumienie.

Na Gef1DDR i pzry Duronie 1Ghz_at_1.1Ghz MaxPayne w 1024x768x32bit i deatale na
max. działał sporo wolniej na Geforce1DDR z właczonym T&L niz na Kyro2 nie
podkręconym przy software T&L ....

> Braku T_at_L nie zastapia nawet najoptymalniejsze stery, choc rzeczywiscie
> nowe sterowniki wnosza duzo.

Widze że kolega bardzo lubi chwyty marketingowe.
Kyro2 inaczej generuje obraz od innych kart i jak narazie T&L zbytnio nie jest
mu potzrebne ...
Co z tego ze Geforce2MX 400 ma T&L dotego drugiej generacji skoro i tak w
grach jest wolniejsza od Kyro2 ???
I gdzie tn niesamowity dopał dzięki T&L ?? Now chyba w 3dmarku 2001 (bo w 2000
Kyro2 jest wydajniejsze od Geforcew2MX400 i Gef1DDR)
Poprostu nastepny chwyt marketingowy.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

-- 
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:59:05 MET DST