Re: RIVA TNT2 M64

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 21:06:35 MET

Wasiuk <wasiuk_at_poczta.onet.pl>, wypocił co następuje...
> Powiedz toltek konkretnie co jest z nia nie tak (na czym nerwy tracisz),

najbardziej doprowadzaja mnie do szalu dwie rzeczy:
* jakosc w 2D
* odtwarzeanie filmow Div`x

co do 2D to mam porownanie bo wczesniej mialem vante ... koles mnie namowil
ze ja ode mnie odkupi, a ja sobie zaszaleje i kupie m64 32 po uruchomieniu
komputera malo mnie szlag nie trafil ... obraz jest k i j o w y!!!!

natomiast Div`x-y potrafia mi przycinac pomimo, ze mam c566=>800 oraz 320
ramu. Dopiero zmniejszenie "postcostam level" przywraca plynnosc.
Po wlozeniu do mojego komputera karty Creativa Savage4 filmy dostaly
skrzydel!

> ja
> decyduje sie na nia gdyz wydaje mi sie ze nie jest az tak droga na swoje
> mozliwosci (140 zl i spada),

doskonale Cie rozumiem, mnie tez nie stac na zbyt wiele ...

> Mysle ze bedzie ona spelniac
> podstawowe wymogi zarowno do gier, nieco multimediow (filmy) i praca w
> Coleru oraz office.

podstawowe z pewnoscia, ale nie licz na zbyt wiele. Oczywiscie mozesz miec
szczescie i trafic na egzemplarz z dobrymi filrami itp. - zycze szczescia:-)

> Zerknijcie drodzy grupowicze na oferte i powiedzcie czy naprawde jest co

ja sie nie podejmuje, ale moge Ci pozazdroscic wyboru - we Wroclawiu w
sklepowych cennikach sa same mx, mx, mx i tak do konca cennika:-(

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
< lajkonik w swiecie pecetow <