Re: Kyro2 - Fakty i mity :-)

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 21:30:00 MET

<Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl>, wypocił co następuje...
[...]
> Byłu testy na Frazirze ...

zgadza sie ...

[...]
> Kyro2 "bardzo lubi" procki , więc czym szybszy tym lepiej ...

tyz sie zgodze:-)

> prawda ale Kyro2 inaczej generuje obraz. Wyświetla tylko to co naprawdę
jest
> widoczne na "ekranie".

nie moze byc inaczej, tez sie zgadzam:-)

> Hmmn :-)
>
> Nie ma ideałów ...
>
> Ale fakt jest taki że karta na zostawia deleko w tyle Geforce2MX 200/400 a
> nawet Geforce1DDR a nawet czasami Geforce2GTS ...

no coz gdybym mial pieniadze to bym ja bardzo chetnie kupil, a tak to sobie
moge jedynie pomarzyc:-(

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
< lajkonik w swiecie pecetow <