Re: RIVA TNT2 M64

Autor: Wasiuk (wasiuk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 13:59:49 MET

Powiedz toltek konkretnie co jest z nia nie tak (na czym nerwy tracisz), ja
decyduje sie na nia gdyz wydaje mi sie ze nie jest az tak droga na swoje
mozliwosci (140 zl i spada), a w ofertach sklepow komputerowych w Olsztynie
naprawde nie ma wyboru w tanszych kartach - spojrz ponizej (a nie bede brac
nic na zamowienie bo az mi tak nie zalezy...). Mysle ze bedzie ona spelniac
podstawowe wymogi zarowno do gier, nieco multimediow (filmy) i praca w
Coleru oraz office.
Zerknijcie drodzy grupowicze na oferte i powiedzcie czy naprawde jest co
wybrac z niej dla kogos kto chce na komputerze poprobowac wszystkiego
potrochu... a jednoczesnie nie
chce wydawac fortuny.

Przykla oferty cenowej jednego ze sklepow komputerowych

RIVA VANTA 16MB PCI 155 zł
S3 SAVAGE 16MB 100 zł
ATI RAGE 128 DIGI COLOR 32MB TV OUT 170 zł
RADEON ATI 32MB DDR VALUE EDITION TV OUT 395 zł
RADEON VE POWER COLOR 32MB TV OUT 295 zł
RADEON VE MINT 32MB TV OUT 225 zł
ATI 7500 64 TV OUT 630 zł

RIVA TNT2 M64 32MB 140 zł

HERCULES 3D PROPHET KYRO 4000 XT 32MB TV OUT 230 zł
HERCULES 3D PROPHET KYRO 4500 XT 32MB TV OUT 355 zł
HERCULES 3D PROPHET KYRO 4500 XT 64MB 435 zł
HERCULES 3D PROPHET KYRO 4500 XT 64MB TV OUT 450 zł
KYRO 64MB TV OUT 295 zł
POWER COLOR KYRO II 64MB TV OUT 350 zł
SIS 315 ECS 64MB 195 zł
SIS 315 64MB ECS TV OUT 220 zł
GE FORCE 2 MX 32MB 215 zł
GE FORCE 2 MX 32MB TV OUT 240 zł
GE FORCE 2 MX 64MB 265 zł
GE FORCE 2 MX-200 32MB 220 zł
GE FORCE 2 MX-200 CHAINTECH 32MB TV OUT 265 zł
GE FORCE 2 MX-200 64MB 255 zł
GE FORCE 2 MX-200 64MB TV OUT 275 zł
GE FORCE 2 MX-400 64MB 290 zł
GE FORCE 2 MX-400 64MB TV OUT 350 zł