Re: Kyro2 - Fakty i mity :-)

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Tue 08 Jan 2002 - 14:00:58 MET

> szkoda, ze tylko te karte otrzymales o wiele wiecej by mowily testy w
> porownaniu z karta oparta na chipsecie MX400

Byłu testy na Frazirze ...

Geforce2MX 400 wypada kiepściutko w porównaniu z Kyro2.

Wyniki oczywiście znam bo miałem zarówno Geforce2MX jak Geforce1DDR.

Porównianie Kyro2 Vs Geforce1DDR było na grupach ...

W Q3 1024x768x32 bit HIGh - około 55fps ...

> szkoda, ze nie dodstales dodatkowo do testow slabszych procesorow np.
> celeron oraz duron 800, wtedy wyniki testu bylyby bardziej miarodajne w
> temacie "skalowania układu Kyro2 względem mocy procesora."

Kyro2 "bardzo lubi" procki , więc czym szybszy tym lepiej ...

> to ma chyba jakis zwiazek z brakiem T&L, prawda?

prawda ale Kyro2 inaczej generuje obraz. Wyświetla tylko to co naprawdę jest
widoczne na "ekranie".

> a szkoda, takie fajne mozliwosci:-)

Hmmn :-)

Nie ma ideałów ...

Ale fakt jest taki że karta na zostawia deleko w tyle Geforce2MX 200/400 a
nawet Geforce1DDR a nawet czasami Geforce2GTS ...

I to za cenę około 300zł ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///