Re: Sprawa gwarancji???!

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 11:34:59 MET


"Wozik" <wozik_at_stone.pl> wrote in message
news:Xns91915A7516BA5wozikstonepl_at_195.117.184.19...
> "trzmiel" <ach_at_skrzynka.pl> napisał(a) w wiadomości
> news:a1gpjn$ae4$1_at_news.tpi.pl:
>
> > nie sadze, bo na fakturze nie masz wyszczegolnionych numerow
> > seryjnych sprzetu.
>
> Ale masz sticker na sprzęcie, a kopia faktury służy tylko jako dowód
> zakupu, to powinno wystarczyć, ale... do skorzystania z rękojmi. Do
> skorzystania z gwarancji uprawnia tylko i wyłącznie dokument
> gwarancyjny.
>
faktura oczywiscie jest dowodem zakupu i na jej podstawie mozna dochodzic
praw z tytulu rekojmi, natomiast gwarancja to Twoja umowa z gwarantem i w
tej dziedzinie panuje pelna, i jesli producent ma taka polityke, ze jego
reprezentantem w sprawach gwarancyjnych jest sklep, a sklep sobie wymysli,
ze przyjmuje gwarancje na podstawie faktury, to tak jest, tylko w takim
wypadku moze dojsc do takiej sytuacji, ze oddasz sprzet w ramach rekojmi, a
oni przyjma to jako naprawe gwarancyjna (mialem taki przypadek, daje sprzet,
mowie, ze to rekojmia, a sprzedawca podsuwa mi kwitek "do naprawy
gwarancyjnej" - i oczywiscie awantura)

a wiec wszystko jest dokladnie tak jak Kolega napisal, z tym, ze faktura tez
moze byc dokumentem gwarancyjnym (chociaz jesli sie nie myle powinienes
dostac jeszcze tresc tej umowy a na fakturze jej nie ma....ale to moze niech
ktos lepiej obeznany wyjasni...)

pzdr
Zbyszek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:58:55 MET DST