Re: gwarancja na HDD

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 23:50:08 MET

"Crossmen" <adams_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:a1fs6b$vba$1_at_shilo.silesia.pik-net.pl):

> jak to jest z gwarancja na HDD? chodzi mi konkretnie o IBM DTLA -
> 15Gb (chyba z tych partii co sie sypia) czy na IBM-y sa 2 lata
> gwarancji? czy tylko rok? jezeli sprzedali mi zestaw komputerowy z
> roczna gwarancja to czy moge dochodzic swoich praw jezeli dysk
> padnie mi po okresie rocznej gwarancji? (jezeli producent daje np.
> 2 lata gwarancji)?

Producent daje 3 lata gwarancji. Zacznij od atakowania sklepu, ktory Ci
okroil gwarancje. Wyzej jest hurtownia, czasem dystrybutor, potem
producent. Mysle, ze spokojnie zalatwisz to na najnizszym szczeblu,
ostatecznie mozna nieco pogrozic, jezeli beda sie wypierac.
Pozdrawiam
Egghead