Odp: gwarancja na HDD

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 00:36:25 MET

> jak to jest z gwarancja na HDD? chodzi mi konkretnie o IBM DTLA - 15Gb
> (chyba z tych partii co sie sypia) czy na IBM-y sa 2 lata gwarancji? czy
> tylko rok? jezeli sprzedali mi zestaw komputerowy z roczna gwarancja to
czy
> moge dochodzic swoich praw jezeli dysk padnie mi po okresie rocznej
> gwarancji? (jezeli producent daje np. 2 lata gwarancji)?

IBM DTLA - 3 lata gwarancji. Sklep odpowiada tylko za tyle ile Ci dał, ale
sam prawdopodobnie dostał więcej więc powinni Ci to załatwić, ale nie mają
takiego obowiązku. Dystrybutor Cię oleje. Na stronie IBM RMA nie ma
możliwości wyboru kraju jako Polska, każą skontaktować się z dystrybutorem a
ten IMHO Cię oleje.

Pozdrawiam,

Cooger