gwarancja na HDD

Autor: Crossmen (adams_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 23:35:17 MET

jak to jest z gwarancja na HDD? chodzi mi konkretnie o IBM DTLA - 15Gb
(chyba z tych partii co sie sypia) czy na IBM-y sa 2 lata gwarancji? czy
tylko rok? jezeli sprzedali mi zestaw komputerowy z roczna gwarancja to czy
moge dochodzic swoich praw jezeli dysk padnie mi po okresie rocznej
gwarancji? (jezeli producent daje np. 2 lata gwarancji)?

--
Szczęśliwego Nowego 2002 Roku!
Adam Wawszczyk (Crossmen)