Re: prolink Ti

Autor: Ivalhoe Floyd (ivalhoe_at_kki.net.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 21:15:19 MET

"grycz" <grycz_at_wp.pl> wrote in message news:a1fgqp$if7$1_at_news.tpi.pl...

> Witam, mam nastepujaca konfiguracje: plyta ECS (sis735), duron 1GHz, 256
> SDRAM (pracuja na 100 MHz), Prolink Ti 64 MB (detonatory 21.83), win98se i
> nastepujace pytanie:
> czy przy wylaczonym anty-aliasingu, V-sync tez wylaczonym i max detalach w
> rozdzielczosci 1024x768x32 gra Rally Torphy bedzie przycinac sie, czy tez
> powinienem uzyskac ladna plynna grafike.

Sadze, ze bedzie sie zacinac. Ja mam Ath Palomino 1,7_at_1,8, 512 DDR i GF 3
241/520 i tez na max detalach zarywa :-(((

> Wiem ze gra ta ma dosc wysokie
> wymagania

...a ja uwazam ze engine gry jest skopany. I dziwi mnie fakt, ze nikt
jeszcze producentowi nie zwrocil uwagi coby patch'a wypuscili (vide pamietna
sytuacja z Deus EX)

dokladnie, pisze o tym powyzej

Pzdr

Krzysiek