prolink Ti

Autor: grycz (grycz_at_wp.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 19:43:09 MET

Witam, mam nastepujaca konfiguracje: plyta ECS (sis735), duron 1GHz, 256
SDRAM (pracuja na 100 MHz), Prolink Ti 64 MB (detonatory 21.83), win98se i
nastepujace pytanie:
czy przy wylaczonym anty-aliasingu, V-sync tez wylaczonym i max detalach w
rozdzielczosci 1024x768x32 gra Rally Torphy bedzie przycinac sie, czy tez
powinienem uzyskac ladna plynna grafike. Wiem ze gra ta ma dosc wysokie
wymagania i stad moje pytanie i ile powinienem uzyskac w 3dmarku 2001.
Pytam sie poniewaz w3dmarku uzyskuje przy domyslnych ustawieniach ok 3000
punktow, natomiast Rally Trophy przy wymienionych wyzej ustawieniach i
jezeli scigam sie z kilkoma samochodami osiaga chyba 1fps?
Prosze o odpowiedz i jakies sugestie.