Re: WIRUS na pl.comp.pecet?[mega OT]

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 21:00:24 MET

Dnia Tue, 8 Jan 2002 18:19:25 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisal(-a) cos takiego:

>Mialem cosik z Macami do czynienia, zarowno pod emulatorem, jak i z
>fizycznie istniejacym i nie podobalo mi sie. Konkretnie to filozofia
>obslugi traktujaca uzytkownika jak skonczonego idiote (cos jak w Windows)
>mnie odrzucila. Ech, zeby tak sie dalo, jak w Workbenchu ;)
Bo to jest dla Amerykancow - a wiadomo, ze u nich poziom szarosci miedzy
uszami jest, jaki jest ;)) Zreszta, takie czasy - upraszczaja wszystko, co
sie da (bo moze user nie zepsuje?)..
W Macowkach podobal mi sie wyglad, i to nie wszystkich :)

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)