Re: Kyro2 - Fakty i mity :-)

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 20:02:55 MET

<Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisal(a):

>Jak widac Kyro2 jest bardzo zalezne od procesora i potrafi wykorzystać każdy
>Mhz procesora.

Owszem, bardzo wykorzystuje, bo brak sprzetowego T_at_L w karcie grafiki
bezposrednio naklada zadanie przeliczenia oswieltenia na barki procesora.
Im wiec procesor szybszy, tym lepsze sa wyniki, co wlasnie dokladnie
ilustruja Twoje pomiary.

>Wszedzie mówiłem że interesuje mnie karta na Kyro2 :-). Wszedzie namawiano mnie
>na zakup karty marki Nvidia Geforce2MX200 64MB a czasami MX400 marek noname lub
>mniej znanych. Jak pytałem się o Kyro2 to u większoscu usłyszałem że piewszy
>raz słyszą o takim czymś już że to kicha bo nie ma T&L i inne bzdury :-)

Jak ktos ma silny procesor albo chce grac w starsze gry przy slabszym procku,
to karta sie nadaje (starsze - bo ta karta dzieki "kafelkowatemu" filtrowaniu
przy starszych grach daje wyniki zblizone do gts'a, natomiast silnego - bo procesor
ma obliczac T_at_L w przypadku nowych gier). W innym przypadku mozna sie
zdziwic. Np. Max Payne na cel 400 i kyro2 rozczarowuje. Procesor jest zbyt wolny,
aby software'owo przeliczac T_at_L, no i zaczyna sie żabka.

>Jak pytałem się czy jest jakaś róznic apomiedzy kartą znanej marki a jakiejś
>nieznanej marki to dowiedziaęłm się że żadnej ...

To w moim miescie sa wieksi fachowcy :-))

Pozdrawiam
Andrzej