Re: Kyro2 - Fakty i mity :-)

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Wed 09 Jan 2002 - 07:48:23 MET

> Jak ktos ma silny procesor albo chce grac w starsze gry przy slabszym procku,
> to karta sie nadaje (starsze - bo ta karta dzieki "kafelkowatemu"
filtrowaniu
> przy starszych grach daje wyniki zblizone do gts'a, natomiast silnego - bo
procesor
> ma obliczac T_at_L w przypadku nowych gier). W innym przypadku mozna sie
> zdziwic. Np.  Max Payne na cel 400 i kyro2 rozczarowuje. Procesor jest zbyt
wolny,
> aby software'owo przeliczac T_at_L, no i zaczyna sie żabka.

Kurcze ale gadasz bzdury ...
Po pierwsze jak byś pzreczytał to byś wiedział że do Kyro2 polecają jak
najbardziej wydajny procesor min 600Mhz więc jak zastosowałes sporo wolniejszy
to co się dziwisz ?
Po drugie w najnowszysch grach Kyro2 też radzi sobie znakomicie ...

Wolf2 , SeriousSam2 (to pzreciez najnowsze gry !) Wydajnośc sporo wyższa od
Geforce2MX 400 i bardzo zbliżona do Geforce2 ...

A MAx Payne działa u mnie idealnie na Duronie 1,1Ghz w 1024x768x32bit na MAX
detalach ... Na Geforce1DDR podkręconym to miałem żabkę a na Kyro2 chodzi
wspaniale.

Aha , jeszcze jedno . Powinno się stosować najnowsze stery bo te dołączone do
karty oryginalnie są zbyt zabytkowe i nie dają pełnego dopału.

> To w moim miescie sa wieksi fachowcy :-))

To chyba podobnie jest w całej Polsce :-<

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///