Re: RIVA TNT2 M64

Autor: GL (grendel_at_go2.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 18:44:43 MET

On Tue, 8 Jan 2002 13:59:49 +0100, "Wasiuk" <wasiuk_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Powiedz toltek konkretnie co jest z nia nie tak (na czym nerwy tracisz),

gość nerwy traci bo jest lamuchem skończonym ;P

>Zerknijcie drodzy grupowicze na oferte i powiedzcie czy naprawde jest co
>wybrac z niej dla kogos kto chce na komputerze poprobowac wszystkiego
>potrochu... a jednoczesnie nie
>chce wydawac fortuny.

Hmm... sam mam wciąż m64 mimo, iż procej już 1.2Ghz, ramu już
320MB... po prostu nie gram, a jeśli już gram, to w gry których
miodność nie zależy od tego, czy grafika wyświetla się 34 czy 40
klatek sa sekundę i czy są jakieś tam efekty,czy nie.
Z drugiej strony mój znajomy składa na Corelu gazetę formatu GW z
kolorowymi zdjęciami i jakoś nie narzeka, choć oczywiście zooming i
przerysowywanie tych wektorówek mogłoby być szybsze.

Moim zdaniem m64 jest uniwersalną kartą do zastosowań biurowych,
zastosowań graficznych (choć oczywiście Maca nic nie zastąpi), oraz
prostszych gier 3D. No i ta cena....

Grendel