Re: GeForce2 -- ptoblem z wyjsciem TV-Out

Autor: przemo (czajaprzemo_at_interia.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 18:46:41 MET

Użytkownik "kubusss" <kubussss_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> , Prosze napiszcie jak to
>
> Z tego co mi wiadomo, to zeby bylo aktywne okienko TV to sterowniki musza
> byc instalowane przy podlaczonym televizorze, lub jak kto woli z
obciazeniem
> 50Om na wyjsciu TV karty graficznej. Jesli instalowales inaczej to
proponuje
> w trybie awaryjnym odinstalowanie sterownikow do grafiki, odpalenie kompa
> ustawienie Standartowej karty VGA, podlaczenie TV do wyjscia, i
> zainstalowanie Driverow jeszcze raz, Powinno dzialac bez problemu
>
> pozdrawiam

> [...]
przynajmniej w przypadku uzycia sterownikow nvidi polecam detonator dla win
9x,me,w2k,xp, do pobrania ze strony producenta www.nvidia.com prawdopodobnie
na karcie masz wyjscie svhs jesli takie masz w tv to nie ma problemu, ja
musialem dokupic przejsciowke na euro(ok.10pln) jak polaczysz to wszystko,
to ustaw tv na av i reszta jak napisalem poprzednio, powtorne instalowanie
karty jesli na zakladce zaawansowane jest opcja twin viev jest bezcelowe
pozdr.<przemo>