Nagrywarki combo

Autor: Adam (adamg1_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 16:01:16 MET

Postanowiłem sobie że kupię sobie nagrywarkę, tyle że chciałbym również przy
okazji posiadać DVD, dlatego mam wielką prośbę, czy ktoś może mi doradzić
coś na temat tego rodzaju sprzętu, nigdzie nie widziałem artykułów na ten
temat, przeważnie testy dotyczą tylko i wyłącznie samych nagrywarek a mnie
zależy na combo. Chciałbym również się czegoś dowiedzieć na temat
niezawodności, co jest lepsze combo czy zwykła nagrywarka ???

Dziękuję
Adam