Re: Nagrywarki combo

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 00:04:24 MET

Adam napisał(a):

> Postanowiłem sobie że kupię sobie nagrywarkę, tyle że chciałbym również przy
> okazji posiadać DVD, dlatego mam wielką prośbę, czy ktoś może mi doradzić
> coś na temat tego rodzaju sprzętu, nigdzie nie widziałem artykułów na ten
> temat, przeważnie testy dotyczą tylko i wyłącznie samych nagrywarek a mnie
> zależy na combo. Chciałbym również się czegoś dowiedzieć na temat
> niezawodności, co jest lepsze combo czy zwykła nagrywarka ???

Lepiej dobrze zastanów się dobrze nad zakupem takiego combo. Bo może i wydasz
na nie mniej, ale może się okazać, że wkrótce będziesz kupował nowe (generalnie
wszystko co wypala krążki i jest przy okazji wykorzystywane jako czytnik szyb-
ciej pada) i wcale nie wyjdzie to tak tanio jak się zapowiadało. Ja bym lepiej
zainwestował w dobrą nagrywarkę i porządny DVD - starczy na parę lat.

Do nagrywania polecam coś z TEACów - jeżeli czekanie ~10minut na płytkę nie
jest problemem to W58E będzie jak znalazł, a z szybszych to chyba W524E.
Ewentualnie przy nieco skromniejszym budżecie rozglądnij się za LG.

Do DVD polecam Toshibę - nie jest tania, ale mam naprawdę bardzo dobre doświad-
czenie z napędami optycznymi tej firmy i gorąco polecam. Zresztą rekomendują
ją także autorzy CloneCD :)

--
pozdrawiam,
Andrzej