Re: Nagrywarki combo

Autor: Robert P. (zyx1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 17:53:16 MET

Użytkownik "Adam" <adamg1_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> Postanowiłem sobie że kupię sobie nagrywarkę, tyle że chciałbym również
przy
> okazji posiadać DVD, dlatego mam wielką prośbę, czy ktoś może mi doradzić
> coś na temat tego rodzaju sprzętu, nigdzie nie widziałem artykułów na ten
> temat, przeważnie testy dotyczą tylko i wyłącznie samych nagrywarek a mnie
> zależy na combo. Chciałbym również się czegoś dowiedzieć na temat
> niezawodności, co jest lepsze combo czy zwykła nagrywarka ???
>
> Dziękuję
> Adam

mam Samsunga SM308 z tego co pamietam
8x CDR, 4x CDRW, 32 x CDROM, 4 (lub 8 nie pamietam)x DVD.
Mam prawie rok i nie mam zadnych zastrzezen, ale to juz moja 3 nagrywarka,
wiec moim zdaniem mozna cos powiedziec na ten temat po okolo 1,5 do 2 lat
uzywania (jak jeszcze dziala tzn. ze produkt jest OK).
Z tego co ludzie mowia trwalosc Combo jest nizsza niz samej nagrywarki i
samego DVD ROM. Zastanow sie, czy potzrebujesz w ogole DVD. Jeszcze nie
trafil mi sie software na tym nosniku, a film obejrzalem raz , ale tylko po
to, zeby sprawdzic , czy moj nabytek dziala. Moim zdaniem posiadanie DVD ROm
nie ma najmniejszego sensu. Zakup tego combo to taki impuls chwili, w tej
chwili kupilbym CD ROM i zwykla nagrywarke.

Robert P.