Re: monitor i wyższe rozdzielczosci...

Autor: KoRal (copycd_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 15:30:28 MET

> mam taki stary czarno-bialy monitor który wyciąga tylko 640x480 w 60Hz...
> co zrobić, żeby uruchomić go w rozdzielczości np. 800x600?

Mam taki monitor, gdy włączy się większą rozdzielczość to kaszana na ekranie
:-) Otóż ja rozwiązałem to w ten sposób, że przy pomocy Hz tool przestawiłem
odswierzanie i kiepsko ( 56Hz ) ale monitor pracuje w 800x600. Raz dla
ciekawości zainstalowałem Win2k( P166,32ram), po uruchomieniu kompa ukazał
mi się pulpit w roz 800x600, a jak zmierzyłem odswierzanie to wynosiło ono
60 Hz !!! a normalnie monitor nie chiał ruszyć przy takim, dziwne :-)
Pozdrawiam.