Re: Barracuda III - Bad Sectory

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 19:30:21 MET

<eriador_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:4625.00000c1e.3c39a580_at_newsgate.onet.pl):

> Mam pytanie dotyczace tematu: Czy jest mozliwość wymiany dysku /u
> przedstawiciela badz dystrybutora/ na ktorym powstaly bad-sectory?

Zobacz na date produkcji (na gorze dysku). IIRC jest w formacie XX.YY,
gdzie XX to nr tygodnia roku YY Jezeli nie minely 3 lata mozesz dysk
odeslac do producenta; bezposrednio (koszty przesylki) lub poprzez
jakiegos dystrybutora (pewnie tez za "drobna" oplata). Jezeli bedziesz
odsylal sam - zarejestruj najpierw procedure wymiany dysku:
http://www.seagate.com/support/service/procedure_drive.html
Pozdrawiam
Egghead