Odpalanie Windowsa 98 z kartą sieciową.

Autor: Miguel (abeo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 19:32:49 MET

Przepraszam Was jeżeli widzieliście to pytanie nie raz, ale
pierwszy raz jestem na Waszej grupie!

Mam problem a właściwie wątpliwość dotyczącą prędkości
odpalania OS'a a mianowicie kiedy w komputerze
zainstalowana jest sieciówka (próbowałem na p166 64RAM na
C400 32RAM, testowałem również sieciówki na różne sloty
[ISA, PCI]) w czasie kiedy komputer znajduje się jeszcze w
trybie tekstowym (ładuje się W98) w pewnym momencie
przestaje wczytywać system a "do akcji wchodzą" diody na
śledziu karty (niezależnie czy kabel UTP jest podłączony
czy nie). Trwa to dosyć długo i znacznie spowalnia
uruchamianie komputera. Jeżeli ktoś z Was wie co z tym
zrobić (jestem prawie pewny, że jest to złe skonfigurowanie
oprogramowania) to proszę o pomoc.

PS widziałem komputery np.: p90 16RAM z sieciówkami, które
były tak skonfigurowane, że nie był wyczówalny etap przerwy
przeznaczonej dla karty sieciowej.

Dzięki za każdą poradę...

--
POZDRAWIAM