Re: Ile partycji najlepiej?

Autor: MIR (mir_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 19:27:34 MET

Jesli ty uzywasz tylko office'a lub ogladasz filmy to nawet nie rozumiesz o
czym sie mowi... wiedz ze sa na swiecie programy ktorych malo zaawansowany
plik posiada kilkanascie Mb(Catia)....wiec co?....mam wypalac niedokonczone
projekty?.....i zawsze kiedys sie przydadza w przyszlosci.....i co
zainstalowanie okrojonej catii to 3 plytki...a sa jeszcze inne programy
cadowskie wiec kilka programow i 5 Gb z glowy.... a pamieciozerne programy
powinny byc na c jesli sie nie ma dobrego powera tylko starszy komp...a
zreszta szkoda slow....