Re: Ile partycji najlepiej?

Autor: Alti (altiok_at_wp.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 04:11:37 MET

Użytkownik "MIR" <mir_at_ds13.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> Najlepiej chyba na pol... mozna na partycji archiwizowac dane jak jak
system
> zawisnie i dla swietego spokoju na przyszlosc formatujesz partycje
systemowa

Bezsens! Jakie dane przy dysku 40GB? milion prezentacjiw powerpoincie i
milion arkuszy kalkulacyjnych? Filmy archiwizowac? Nie rozumie twojego toku
rozumowania. Ja mam na jednej system a na drugiej magazyn w ktorym mam
backupa moich dokumentow i ksiazki adresowe. Co jeszcze mialbym
archiwizowac?