Re: co sie dzieje z cenami!!!!!!!!!!

Autor: dzieciol (pstry_at_coto.com)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 19:26:27 MET

Maciej \"yaq\" wrote:

> cen.
>
> np. na Benchmarku niedawno byl news odnosnie cen pamieci i podawali ceny z
> rynku amerykanskiego w USD i bylo widac ze nie tylo u nas dzieja sie dziwne
> rzeczy:)

Ty mi nie zasuwaj z jakims benchmarkiem, ktory podaje ceny srednie, tz
uwglednia ceny, ktore sa w sklepach dla idiotow /np cdrw ktore kosztuje
normalnie powiedzmy 100 dolarow w sklepie dla idiotow kosztuje $280.00,
a w sklepie dla cwiercidiotow $149.95 /Wszystkie sieci sklepow jak
Compusa, circuitcity i setki im podobnych./

Podawalem url do prawdziwych cen wiec korzystaj!
http://www.pricewatch.com/

A ceny pamieci na rynku detalicznym sa dzisiaj znacznie nizsze
niz cztery miesiace temu, kiedy to ostatni raz kupowalem.

Np dzisiaj mozna dostac Mikron Technology 128MB/PC133 za $19.00
a w cenach 21-22 dolce to mozna przebierac. Ale jak chcesz placic
wiecej to znajdziesz ceny i powyzej 200 dolcow. /co prawda te ostatnie
to chyba do laptopow ale po 75 dolcow 'regularne'.

PS. Takze ceny placone na ebay'u swiadcza raczej o niewiedzy
licytujacych, gdyz w przypadku komponentow komputerowych, ceny
te sa znacznie wyzsze nia w sklepach. Inna sprawa, ze i wystawiajacy
poluja na jelenia z cenami wyjszciowymi.

Tak wiec moim zdaniem najtrafniejsza ocena jest sledzenie cen w sklepach.