Re: Barrakuda IV - raport po 2 miechach (dlugie)

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 13:31:12 MET

> Nie wiem czy ma to znaczenie ale dysk pracuje pod UDMA33 na BXie (Abit
> be6-2)

Moja Barracuda IV chodzi bardzo cicho, choc jednak troche ja slychac.
Dziala na ATA100. Mysle ze moze miec znaczenie czy to jest ATA100,
czy ATA33. Mój stary dysk Seagate Medalist mozna bylo przelaczac
na dwa tryby pracy 33/66. Gdy byl ustawiony na 66 a pracowal na plycie
z ATA33 to bardzo sie meczyl, glowice chodzily po dysku bez przerwy.
Dopiero po przelaczeniu na tryb ATA33 zaczal dzialac normalnie.
Barracude tez mozna przelaczyc. Sluzy do tego programik uata100d.exe
do sciagniecia ze strony http://www.seagate.com/ , albo
z ftp://vluka.dhs.org:6667 .

Wonder