Re: Barrakuda IV - raport po 2 miechach (dlugie)

Autor: Grucha (grucha_at_wind.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 14:07:00 MET

Dnia Mon, 7 Jan 2002 13:31:12 +0100, "Wonder" <wonder34_at_poczta.fm>
napisał(a):

>Moja Barracuda IV chodzi bardzo cicho, choc jednak troche ja slychac.
>Dziala na ATA100. Mysle ze moze miec znaczenie czy to jest ATA100,
>czy ATA33. Mój stary dysk Seagate Medalist mozna bylo przelaczac
>na dwa tryby pracy 33/66. Gdy byl ustawiony na 66 a pracowal na plycie
>z ATA33 to bardzo sie meczyl, glowice chodzily po dysku bez przerwy.
>Dopiero po przelaczeniu na tryb ATA33 zaczal dzialac normalnie.
>Barracude tez mozna przelaczyc. Sluzy do tego programik uata100d.exe
>do sciagniecia ze strony http://www.seagate.com/ , albo
>z ftp://vluka.dhs.org:6667 .

> [...]

Dysk jest przelaczony w tryb UDMA33, programik do AAM to seaam2.exe
(Segate costam Audio Acoustic Menager).
Zasadniczo chodzilo mi o ty czy po tych 2 miesiacach nie zauwazyliscie
znacznej róznicy w glosnosci pracy dysku...

Pozdrawiam - Grucha