Re: Win2000Pro - po...ebany system

Autor: Mateusz Symaniuksztis (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 00:07:25 MET

AutoSC wrote

> Dzisiaj system W2k wqrwil mnie dosc mocno.
> Pozyczylem dysk od przyjaciela w celu szybkiego przeniesienia duzych plikow.
> Na swoim dysku C mam zainstalowany Win2000Pro. Na tym drugim, pozyczonym
> (kieszeniowym) byl zainstalowany Win98 i dwie partycje. Po odpaleniu kompa,
> W2k zaczal cos pisac na tym podlaczonym dysku w wyniku czego skaszanil
> calkowicie jego system Win'a 98. Druga partycja z tego dysku stala sie
> calkowicie niewidzialna. Po kolejnym odpaleniu nawet chcial ja formatowac.
> Gdy teraz odpalam dysk kieszeniowy jako jedyny, Win98 juz nie startuje. Na
> [...]

1. Pod żadnym pozorem nie odpalaj z tego dysku żadnego
systenu(windowsa)!!!!!!!!!!
2. Zapuść Partition Magic (6.0 lub wyżek)w wersji dosowej (tutaj chodzi
mi o prawdziwy dosa nie z Win98) :)
Przy odpalaniu partition magic sprawdz czy nie wykrył jakiegoś błędu w
Tablicy Partycji (wyskoczy komunikat o błędzie i czy chcesz go
naprawić)klikasz TAK
komp się restartuje a ty znowu odpalasz PM i sprawdzasz czy ten
komunikat się nie powturzył...

Patrzysz czy wszystkie partycje są ok i czy na nich są jakieś dane które
możesz odczytać
puźniej piszesz do mnie i informujesz mnie jak to wyglada
Jeżeli potrzrebujesz Partitiom Magic pisz na priv : szymszymek_at_o2.pl

Pozdrawiam i polecam się na przyszłość