Re: Win2000Pro - po...ebany system

Autor: AutoSC (autosc_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 20:43:45 MET

Użytkownik "Mateusz Symaniuksztis" <szymszymek_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> AutoSC wrote

> 1. Pod żadnym pozorem nie odpalaj z tego dysku żadnego
> systenu(windowsa)!!!!!!!!!!
> 2. Zapuść Partition Magic (6.0 lub wyżek)w wersji dosowej (tutaj chodzi
> mi o prawdziwy dosa nie z Win98) :)
> Przy odpalaniu partition magic sprawdz czy nie wykrył jakiegoś błędu w
> Tablicy Partycji (wyskoczy komunikat o błędzie i czy chcesz go
> naprawić)klikasz TAK
> komp się restartuje a ty znowu odpalasz PM i sprawdzasz czy ten
> komunikat się nie powturzył...
>
> Patrzysz czy wszystkie partycje są ok i czy na nich są jakieś dane które
> [...]

Dziekuje za zaoferowana pomoc.
Juz sobie poradzilem. Udalo sie odzyskac prawie wszystkie dane z obydwu
partycji.
Windows 2000 odwalil taki numer ze dokonal blednej identyfikacji dysku,
poniewaz w biosie zapomnialem wlaczyc identyfikacje. Cos tam sobie
ponadpisywal w wyniku czego jedna partycje wylaczyl a druga dosc mocno
zmodyfikowal.
Pozdr.

Menos