Win2000Pro - po...ebany system

Autor: AutoSC (autosc_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 20:52:26 MET

Czesc

Dzisiaj system W2k wqrwil mnie dosc mocno.
Pozyczylem dysk od przyjaciela w celu szybkiego przeniesienia duzych plikow.
Na swoim dysku C mam zainstalowany Win2000Pro. Na tym drugim, pozyczonym
(kieszeniowym) byl zainstalowany Win98 i dwie partycje. Po odpaleniu kompa,
W2k zaczal cos pisac na tym podlaczonym dysku w wyniku czego skaszanil
calkowicie jego system Win'a 98. Druga partycja z tego dysku stala sie
calkowicie niewidzialna. Po kolejnym odpaleniu nawet chcial ja formatowac.
Gdy teraz odpalam dysk kieszeniowy jako jedyny, Win98 juz nie startuje. Na
szczescie po odpaleniu dyskietki startowej od Win98 sa widzialne obydwie
partycje. Jednak Scandisk stwierdzil kilka powaznych bledow na obydwu
partycjach. Wczesniej przed tym nieszczesnym podlaczeniem na pewno wszystko
bylo ok. Po odpaleniu Fdisk okazalo sie, ze pierwsza partycja FAT32 nazywa
sie teraz FA2 2.
Co radzicie teraz w tej sytuacji i jak to naprawic ?
Pozdr.

Menos