Re: prosze o pomoc w sprawie Prolink PixelView

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 19:53:09 MET

"mua_DiB" <kojak99_at_skrzynka.pl> wrote in message

> problemem, ale jak zwykle mam nastepny:( wszedzie pisza ze gfTI prolinka
> podkrecic mozna do 444 na pamieci, ale ten moj... krzaczyl sie... przy
> 410!!!??? dlaczego ktos wie???

Takie zycie :-)
Komus chca sie krecic, a komus innemu nie. Moze masz cieplej w
obudowie i pamiatki poprostu nie daja rady. Moze pokabinowac i
zamatowac radiatory na pamiatki. Poszukac jakis stary radiator
od 486/Pentiuma odowiednio go powycinac i przykleic na
klej termoprzewodzacy do pamiatek. Podaj linki z opisami gdzie
opisywali podkrecone prolinki gf2 Ti

> przgrzac sie nie ma mozliwosci, bo pracowal z piec minut:(

Skro sie krzaczy to znaczy ze sie przegrzewa :-)

--
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!