Re: Chce kupic nagrywarke - szukam porady

Autor: Mateusz Symaniuksztis (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 23:49:41 MET

Gred wrote:

> W najblizszym czasie (do konca stycznia) bede kupowal nagrywarke
> Ale mam problem z wyborem odpowiedniego modelu
> Znajomi polecaja wybor miedzy modelami :
>
> 1. LiteOn LTR-24102B
> 2. Plextor PX-W2410A
> 3. TEAC CD-W524E
> 4. YAMAHA CRW3200E

Wiadomo nie od dziś że plextor to dobra ale drogroga firma... LiteON
24x10x40 ma lepszą korekcje błędów ma nowsze bebechy i ma lepsze osiągi
od swoich poprzedników. Prawda że model 12x10x40 był tragedią ale weźmy
po uwade że to była ich pierwsza nagrywara (do tej pory produkowali
monitory i napędy) LiteOn wyrabia sobie ronome właśnie teraz! Sam
posiadam LiteOn'a 16x10x40 wypaliłem jakieś 140 płyt i jestem zadowolony
  nie ma żadnych problemów (chciałem kupić 24x10x40 ale mi kasy nie
starczyło)

Podsumowując 24x10x40 jest jeszcze bardziej zawansowana technicznie od
16x10x40 i posiada wiele nowych technologi zastosowanych przez LiteOn 'a

Nie gwarantuje ci że bedzie chodziła bezawaryjnie przez 3 lata ale nikt
ci także nie zagwarantuje że plextor tak pochodzi (chociaż tu masz
większe prawdopodobieństwo)to się nazywa solidność wykonania ...

Pozdrawiam i polecam się na przyszłośc

Mateusz Symaniuksztsis

p.s.

Dobra rada
Nie daj się wrobić w żaden sprzęt firmy LG
(no chyba że chcesz biegać co miesiąc di serwisu :) )