Re: V.90 i V.92

Autor: krzysiek (uroj_at_kki.net.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 08:09:54 MET

czesc
  v92 umozliwia identyfikacje rozmowcy oraz zwalnia linie tzn siedzisz sobie
w necie a tu nagle ciocia do ciebie dzwoni wiec klikasz ze chcesz z nia
pogdadac i w tym momencie modem zawiesza ci internet a ty gadasz z ciocia
 nie mylc pojec nie rozlacza tylko zawiesza )
ale wszystko to dziala gdy tpsa sie do tego technologicznie dostosuje

obecnie najlepiej kupic modem zewnetrzny z tzw. flashem
ja uzywam usr robotics 3 com message i jestem z niego cholernie zadowolony
warto bylo dac 500 stow( teraz stanialy)

Użytkownik Krzys K <krys001_at_worldnet.att.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94IZ7.216054$WW.1
2621186_at_bgtnsc05-news.ops.worldnet.att.net...