Re: Dwie p³yty audio na 1 CD-R

Autor: Avalon_at_am
Data: Sun 06 Jan 2002 - 04:20:20 MET

On Sat, 5 Jan 2002 15:48:02 +0100, "Marcin Parka"
<M.Parka_at_elka.pw.edu.pl> wrote:

>Powiniene¶ zrzuciæ obydwie p³ytki do WAV, pó¼niej przecie¿ w programie do
>nagrywania mo¿na ustawiæ zerowy odstêp pomiêdzy ¶cie¿kami audio (opieram siê
>na WinOnCD 3.7) - Nero te¿ napewno tak ma, a pomiêdzy pierwszym a drugim
>koncertem daæ jaki¶ ma³y odstêp (wg preferencji).
>
>MP
Zdecydowana wiekszosc programow do nagrywania audio pozwala
teoretycznie na regulowanie lub na calkowita eliminacje standardowej
2 sec. przerwy pomiedzy utworami. W praktyce (w zaleznosci od programu
i niekiedy sprzetu) jest nieco inaczej.
Jezeli ta ok. 2 sec. przerwa ma dla twego projektu az tak duze
znaczenie, pozostaje uzyc "Cool Edit" - Zgrac oba dyski w jeden
utwor, wyciac co nie potrzebne i odpalic CD.
Program ten jest tak universalny ze nawet jezeli tak "zcalony" utwor
nie miesci sie calkowicie na CD (mam tu na mysli roznice kilku min) i
nie ma co dodatkowo wyciac (np przedluzajace sie oklaski itp. ) to
mozliwa jest trasformacja/strech/resampling - pozwalajaca pomiescic
calosc na dysku bez zauwazalnych dla ucha znieksztalcen dzwieku.
Powodzenia

Avalon