Re: Win2000Pro - po...ebany system

Autor: Waldemar Czernichowski (wuwuce_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 23:07:09 MET

Użytkownik "AutoSC" <autosc_at_priv2.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Dzisiaj system W2k wqrwil mnie dosc mocno.
> Pozyczylem dysk od przyjaciela w celu szybkiego przeniesienia duzych
plikow.
> Na swoim dysku C mam zainstalowany Win2000Pro. Na tym drugim, pozyczonym
> (kieszeniowym) byl zainstalowany Win98 i dwie partycje. Po odpaleniu
kompa,
> W2k zaczal cos pisac na tym podlaczonym dysku w wyniku czego skaszanil
> calkowicie jego system Win'a 98. Druga partycja z tego dysku stala sie
> calkowicie niewidzialna. Po kolejnym odpaleniu nawet chcial ja formatowac.
> [...]
[...]

ja mam w2kpro w domu i codziennie wkladam do kieszeni dysk z pracy z
zainstalowanym w98se. wszystko pieknie chodzi. i nie mam najmniejszych
problemow.
najprawdopodobniej masz po....na kieszen na dysk.
a w biosie masz ten drugi dysk jako "auto" ?

a tak w ogole to po przesiadce na w2k z w98 jestem b. zadowolony.