Re: Win2000Pro - po...ebany system

Autor: Michał (x86_at_o2.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 23:11:52 MET

Użytkownik "Waldemar Czernichowski" <wuwuce_at_priv3.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a17td7$61o$1_at_news.tpi.pl...
| ja mam w2kpro w domu i codziennie wkladam do kieszeni dysk z pracy z
| zainstalowanym w98se. wszystko pieknie chodzi. i nie mam najmniejszych
| problemow.
| najprawdopodobniej masz po....na kieszen na dysk.
| a w biosie masz ten drugi dysk jako "auto" ?
|
| a tak w ogole to po przesiadce na w2k z w98 jestem b. zadowolony.

---
to by sie mogło zgadzac, moja kieszen sie tak wysłuzyła ze czasem dyski z
niej uruchamiane juz w biosie zmieniaja parametry....wymienilem kieszen i
problem zniknal jak reka odjał, a to ze win2000 jest najlepsze to to prawda
:-)