Re: Pomóżcie - Virtual Dub nie nagrywa dĽwięku

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 19:37:27 MET

On Fri, 4 Jan 2002 09:31:50 +0100, "Toper" <toperek_at_interia.pl> wrote:

>Mam kartę AverMedia "coś tam dalej" z pilotem na BT848 bez radia. Oczywiście
>podczas normalnego odtwarzania wszystko gra i jest OK. Niestety jak próbuję
>zgrać video za pomocą Virtual Dub to jest z tego wielka kupa. Obraz jest,
>dźwięku (pomimo że w okienku jest że jest nagrywany) nie ma. Sprawdzałem
>wersje 1.3 i 1.4. Karta dźwiękowa to SBLive! Próbowałem podczas zgrywania
>zmieniać mixerem wejścia nagrywania, nic nie dało.
>Próbowalem też innych programów, ale WinVCR i sterowników WDM, ale nie chce
>mi się dostroić, pomimo ustawienia systemu na PAL.
> [...]
Hmm ja mam AVerMedia TVCapture98 i.... tak jak u Ciebie nie mam
dzwieku. Jest na to rada. Nie wiem dlaczego tak jest ale jest. Kumpel
na nowszego Avera z radiem i w VirtualDubie od wersji chyba 1.4.6 ma
dziek jak nalezy. Wczesniej tak jak ja musial najpierw odpalic MoreTV
i wybrac kanal. Pozniej odpalic Virtual Duba i wtedy dzwiek byl.
Jedyny bol to to ze MoreTV bylo troche zasobozerne i z wczesniejszymi
wersjami MoreTV Virtual Dub gubil czasem klatki. Mam aktualnie MoreTV
3.52 i Virtuala 1.4.7 (ale z wczesniejszymi tez bylo ok) i jest juz
OK. Sprzet C800, AbitBX6 rev2, 1GB RAM (ale i na 256 chodzilo spoko).
Probowalem zamiennie zamiast MoreTV odpalic to z Borgiem ale niestety
nie poszlo. Borga uzywam do normalnego ogladania, MoreTV do zgrywania.

Jak chcesz, a sam nie znajdziesz, to moge podeslac MoreTV.

Pozdrawiam.

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie